درب و پنجره های ترمال بریک

درب و پنجره های ترمال بر یک

بیش از دو قرن است که انسان به خواص و ویژگی های منحصر به فرد فلز ارزشمند آلومینیوم پی برده و کاربرد این فلز استثنایی به صورت نه تنها روزافزون بلکه ، گاه افزون در صنایع ساختمان بیشتر و بیشتر می شود.
مهندسان در رشته های مختلف آلیاژهای متنوعی از این فلز را ساخته اند که هرکدام در صنعت خاصی مورد استفاده بدون جایگزین قرار می گیرد. یکی از این آلیاژها، سری 6000 هستند که خصوصا آلیاژ 6063 ضمن داشتن ارزش ذاتی، خواص مکانیکی ، سختی و استحکام بسیار بالا، رنگ پذیری نامحدود و مقاومت بی نظیر در مقابل خوردگی و پیری فلزات را داراست و در صنعت ساختمانی و ساخت درب و پنجره های آلومینیومی به دو گونه اصلی نرمال یا نان ترمال و ترمال بریک مورد استفاده قرار می گیرد و نزدیک به یقین جایگزینی برای آن یافت نمی شود.
طی یک انقلاب صنعتی و مهندسی و ساخت دستگاه های اکسترودر و اختراع عملیات حرارتی افزایش سختی آلومینیوم به نام ایجینگ که سختی آلومینیوم را به سختی و مقاومت مکانیکی فولاد می رساند و طراحی های متنوع پروفیل های آلومینیوم که قابلیت پذیرش انواع یراق ها و بازشوها را در کمال زیبائی دارند، آلومینیوم جایگزینی شد بی رقیب برای مصالح قدیمی و قبل از خود. در مناطق معتدل از نظر آب و هوایی به طور معمول از پروفیل های آلومینیومی نرمال یا نان ترمال که بسیار متنوع هستند و وفق مطلب گذشته در دو گونه کاربردی کلی کشوئی و لولائی ساخته می شوند ، برای طراحی و ساخت انواع درب ها، پنجره ها و بازشوهای ساختمان و سازه ها به کار می رود. لیکن در مناطقی که فصول گرم و سرد نسبتا طولانی دارند، مهندسان و طراحان معماری موفق به ساخت پروفیل هایی شدند که مقابل انتقال دما از بیرون به درون ساختمان، به طور موثر و کامل از خود مقاومت نشان می دهند و با استفاده از شیشه های دوو چندجداره که خود بحثی ست گسترده، درب ها پنجره ها و بازشوها سدی شدند در مقابل اتلاف انرژی که این انرژی خود هر روزه در حال افزایش قیمت هستند، هم دمای درون ساختمان را با صرف کمترین انرژی و بالطبع هزینه آن، ثابت نگه داشته و در عین حال از ورود اصوات مزاحم و آزاردهنده بیرون جلوگیری می کند.
پروفیل های ترمال بریک از دو قسمت مجزای آلومینیومی که با تیغه های پلی آمید که از نظر مکانیکی بسیار مقاوم و در ضمن عایق حرارتی بسیار موثری هستند، ساخته می شوند. پروفیل بخش بیرونی که در تماس دائم با محیط است و پروفیل بخش درونی که داخل سازه ها و ساختمان ها قرار می گیرند و در صورت افزایش یا کاهش متوسط و شدید دمای محیط بیرونی ، پروفیل های بیرونی از نظر دمایی تحت تاثیر قرار می گیرند، اما این انتقال دما از پروفیل بیرونی به سمت داخل ساختمان به محض رسیدن به تیغه های پلی آمید متوقف و اصطلاحا دچار شکست حرارتی یا شکست دمایی می شود. استفاده از پروفیل های ترمال بر یک در ساخت درب یا پنجره ها و انواع بازشوها در میان مدت از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه خود را به مصرف کننده باز می گرداند و در عین زیبایی خیره کننده  به ارزش گذاری نهایی ساختمان می افزاید .
سیستم های ترمال بریک نه تنها کارکرد درب و پنجره را دارند بلکه به علت استفاده از فلز آلومینیوم که واجد ارزش ذاتی است، آسایش ساکنان را جهت جلوگیری از انتقال ناگهانی دما از بیرون به درون و ورود آلودگی های صوتی به همراه دارند. توصیه ما این است که قبل از سفارش ساخت هر نوع درب یا پنجره و بازشو ها، استفاده از انواع پروفیل های آلومینیومی به کار رفته در محصولات فوق الذکر را مورد ملاحظه قرار دهید و با توجه به جمیع جهات و اینکه فلز آلومینیوم و محصولات آن ، طبیعت دوست و کاملا بی ضرر برای سلامتی انسان هاست، تصمیم گیری بفرمایید.
ما خوش ترین آرزوها و بهترین ها را برای شما خواستاریم و در این راه همگام و دوش به دوش شما خواهیم بود. کامل ترین، زیباترین و مقاوم ترین درب ها، پنجره ها و بازشو ها را برای شما با استفاده کامل از ظرفیت های مهندسی وبا بهره گیری از ربع قرن تجربه برای شما بطور اختصاصی می سازیم و ضمانت می کنیم که سال های سال تولیدات ما بی هیچ عیب و نقصی، در رسیدن به آرامش و آسایش شما پایدار و ماندگار خواهد بود.
سرافرازیم که از تولیدات ما استفاده می کنید و اطمینان می دهیم خواسته های شما را کامل، تام و تمام برآورده خواهیم کرد.

ویدئو توضیحات / نمونه عکس

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید