درب و پنجره نان ترمال / نرمال

درب و پنجره های نان ترمال یا نرمال

سالهاست استفاده از مواد و مصالحی که طبیعی و بدون دخالت دست انسان درساختارشان و دوری هر چه بیشتر ازمواد پلاستیکی وصناعی که تاثیر نامشخصی روی سلامت بدن و اندام های ما را دارند ، در دستور کار خیلی از دولت ها و ملت ها قرار گرفته است .
در اینجا قدری به معرفی گروهی از درب ها و پنجره های ساخته شده ارآلومینیوم که فلزی ست بی خطر ، قابل بازیافت و انسان دوست می پردازیم .
این نوع از درب ها و پنجره ها از پروفیل های آلومینیومی که در گروه آلیاژهای سری 6000 و اختصاصا آلیاژ 6063 که کاربرد فراوان و گسترده ای در صنعت ساختمان دارد ، ساخته میشوند . پروفیل هایی که در رنگ پذیری هیچ حد و انتهایی ندارند و طی عملیات حرارتی افزایش سختی به نام ایجینگ ، سختی این پروفیل ها از نظر مقاومت مکانیکی در مقابل  پیچش ، چرخش و شکست ، معادل و هم ارز فولاد میشوند و در مقابل پیری فلزات ، خوردگی واکسیداسیون فوق العاده مقاومند .
پروفیل های نان ترمال یا نرمال با طراحی و محاسبات دقیق در قالب اکستروژن ، شکل و فرم ، به نحوی قالب گیری میشوند که جدن مقاومت مکانیکی خیره کننده ای پیدا میکنند و با پذیرش نواع رنگ ها چون آنادایز و رنگ های الکترواستاتیک یا پودری ( powder coating) ضمن زیبایی بی نظیر که تقریبا در هیج متریال دیگری جز آلومینیوم سراغ نداریم ، برای سالهای دور در مقابل تغییر رنگ براثر تابش نور مستقیم خورشید  و درمقابل خوردگی و اکسید شدن از خود مقاومت بی مثالی نشان میدهند .
درب و پنجره های نان ترمال یا نرمال بی شک بهترین انتخاب برای مناطق معتدل آب و هوایی و درون ساختمان ها هستند و با استفاده از دو گروه کارکردی لولایی و کشویی و یراق های مرتبط به آنها ، طراحی بهترین بازشو برای هر نورگیر و محل تردد که در تخصص ماست ، با فراغ خاطروآرامش و لذت بصری از زیبایی این درب ها وپنجره های ساخت ما که به سفارش شماست ، آسوده خواهید بود .
در حال حاظر هیچ جایگزین مناسب و بهتری برای آلومینیوم جهت ساخت درب و پنجره نیست و ما آخرین نسل درب و پنجره ها را باکمال دقت درساخت و صحت در استفاده از بهترین و مقاوم ترین اکسسوری ها را تقدیمتان خواهیم کرد.
اطمینان میدهیم و مطمین باشید درب و پنجره های ساخت ما ، در عالی ترین کیفیت و رعایت بهترین کمیت ها ساخته میشوند وهر لحظه اراده کنید ، سرافراز خواهیم بود که زمان ساخت سفارش شما ، با حضور در کارخانه از جز به
جز پروسه تولید و کیفیت ساخت دیدن کرده و از تمامی مراحل تولید بازدید بفرمایید .هر آنچه از بهترین ها که مقدور است را با گشاده دستی نثارتان میکنیم .

ویدئو توضیحات / نمونه عکس

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید